Galeria cz. 3/3
I to by było na tyle z galerii statycznej. Galeria dynamiczna tj. woda, dym z komina i światła to prawdopodobnie dopiero na wiosnę, bo niestety nie zdążyłem w tym roku :/ No chyba, że trafię na jakiś basen. Zobaczę.
Co do wniosków:
1. Kadłub wykonywany metodą słomkową i łączony CA niestety pęka. Musiałem zalewać od środka innymi klejami (rozpuszczającymi plastik), żeby ratować sytuację a i tak kilka tygodni temu wyskoczyła mi szpara na rufie i cała była jeszcze raz malowana. Proponuję łączyć paski do kadłuba CA aż złapie a potem spoine jeszcze raz zalewać klejem humbrola, revela lub wamodu, byle takim co rozpuszcza plastik.
2.Im więcej odlewać tym lepiej. Gdybym ruszył kuper i wcześniej wszedł w to, nie musiałbym tych wszystkich grzybków i odwietrzników kleić z osobna, tak samo polerów. Na maksa z żywicą i to najlepiej FC55 lub FC52.
3.Nigdy więcej przekładni mechanicznych. Hałas i problemy z nimi tylko. Najlepiej dobrać silnik tak aby nie była potrzebna redukcja obrotów.
4.Najlepsze wg mnie farbki to Tamiya i Mr.Color, potem dłuuuugo nic i vallejo, ale wiadomo, jak kto woli. O Pactrze nie wspomnę, bądźmy profesjonalni

5. Podkład i lakier bezbarwny Motip jak zwykle niezawodne

6. Rysowanie w Corelu i drukowanie na drukarce atramentowej na arkuszu polistyrenu 0,25 niesamowicie ułatwia pracę z drobiazgami. Delikatna mgiełka lakieru bezbarwnego na to i po chwili można obracać w łapkach, oczywiście z umiarem.
7. Weathering...Tutaj była masakra, ale musiałem!:) No po prostu nie dało się zrobić ładnego ścigacza. Kto je widział ten wie

jak powiedział MIg Jimenez, weathering to indywidualna interpretacja obiektu, który wykonujemy. Oby nas jak najbardziej satysfakcjonowała. U mnie trzeba jeszcze tutaj popracować. za mało siurków zrobionych i za pewnie na początku pojechałem, w rezultacie przemalowywałem kadłub dwa razy... Grzegorz75 i Szydercza Gala zrobiliby pewnie lepiej ale wydaje mi się, że wielkiego obciachu nie ma

Tyle co mi narazie przychodzi do głowy.
Dzięki wszystkim zainteresowanym za wsparcie i doping!
Pozdrawiam
Piotr