Strona 12 z 35
					
				Re: TMS Seatrout Tankowiec skala H0 1:87
				: 04 paź 2015, 11:07
				autor: rychenko
				Witam
Mam nadzieję ze ta rura pcw 32 do zlewu w takiej formie  nie jest już końcowym elementem podstawy do Dźwigu  

 
			 
			
					
				Re: TMS Seatrout Tankowiec skala H0 1:87
				: 04 paź 2015, 16:06
				autor: acdd
				Rysiek... Ty to masz oko 

 Aż tak widać że jest to rura do zlewu? 

 i jeszcze na dodatek 32 

Prawdę mówiąc myślałem o tym żeby zostawić tę rurkę tak jak jest 

 rozszerza się w odpowiedni sposób no i jest schodek który podpiera mi dźwig więc wydaję mi się że jest super 

A co nie zostawiać tego tak? 

 
			 
			
					
				Re: TMS Seatrout Tankowiec skala H0 1:87
				: 04 paź 2015, 16:46
				autor: rychenko
				Witam 
Hehehe trudno nie zauważyć ze to rurka  do zlewu ale jak pasuje wymiarem i jest zgodna z tym co w oryginale czy na planach zostaw choć wątpię aby tak było , Ty musisz sam wiedzieć czy budujesz Model redukcyjny czy ma być to tylko taka Twoja „interpretacja „ tej jednostki zdaje sobie sprawę ze nie dysponujesz dokładna dokumentacją i to jest na pewno duży problem.
			 
			
					
				Re: TMS Seatrout Tankowiec skala H0 1:87
				: 04 paź 2015, 18:41
				autor: acdd
				w kwestii podkładu... owa rurka kanalizacyjna będzie pierwszym elementem na którym chcę przetestować jak działa podkład... Doczytałem że nie należy kleić elementów do farby... Czy ta sama zasada tyczy się podkładu?
			 
			
					
				Re: TMS Seatrout Tankowiec skala H0 1:87
				: 04 paź 2015, 20:14
				autor: futaba
				Jak kleisz dwa elementy z podobnego materiału, to lepiej, żeby miedzy nimi a klejem nic nie było, ani farby, ani podkładu.
			 
			
					
				Re: TMS Seatrout Tankowiec skala H0 1:87
				: 04 paź 2015, 20:55
				autor: ryszardb
				Zastanawiam się do czego na tankowcu taki olbrzymi dźwig i to w dodatku na burcie gdzie powinny znajdować się zbiorniki
Na zdjęciach oryginału takiej konstrukcji brak. 
https://www.google.pl/search?q=tms+seat ... f_xoEGM%3D
Na zdjęciach modelu kartonowego też nie widać
http://www.amazon.de/Kartonmodell-Doppe ... B002OWH94MTroszkę naoglądałem się tankowców na żadnym małym czy dużym dźwigów pokładowych nie stosuje się . Ładunek jest płynny i nie ma potrzeby go ładować dźwigiem , nie da się. Ten mały podnośnik na śródokręciu  służy do podnoszenia rur ładunkowych i mocowania ich do zaworów ładunkowych.
 
			 
			
					
				Re: TMS Seatrout Tankowiec skala H0 1:87
				: 04 paź 2015, 21:01
				autor: Tomasz_D
				ryszardzie b, ja myślę że odpowiedź zawarta jest w ostatnim poście na poprzedniej stronie
			 
			
					
				Re: TMS Seatrout Tankowiec skala H0 1:87
				: 05 paź 2015, 05:51
				autor: acdd
				Rurek od zlewu Ciąg dalszy... Poglądowo zrobiłem drugi dźwig by zweryfikować jak to razem będzie działać...
			 
			
					
				Re: TMS Seatrout Tankowiec skala H0 1:87
				: 10 paź 2015, 12:43
				autor: acdd
				Cześć wszystkim...
W załączniku napęd... nie wiem czy silnik nie będzie za słaby...
silnik szczotkowy klasy 600 
Śruba o średnicy 75mm (średnica stosowna do skali) wał pod gwint m5 
sprzęgło i amortyzator sprzęgła w postaci czarnego gumowego łącznika... widzę że w Waszych modelach stosowane są kardany... rozumiem że kardan stosuje się wtedy kiedy silnik nie może być usytuowany równolegle do osi wału? Pytam ponieważ może są inne przesłanki ku temu aby skorzystać z kardana...
u mnie jest jeszcze reduktor w postaci przekładni planetarnej 1:3,8 i nie wiem czy nie zastosować jeszcze jednej... generalnie nie chcę mieć motorówki wolałbym aby kosztem ilości obrotów zwiększyć moc na wale...
			 
			
					
				Re: TMS Seatrout Tankowiec skala H0 1:87
				: 10 paź 2015, 13:09
				autor: janek44
				Jedynym znanym mi kryterium stosowania przegubu Cardana, jest odchylenie względem siebie wałów. Problemem jest pulsacja wału biernego. Im większy kąt między wałami, tym jest ona (pulsacja) większa.