Remik pisze: ↑10 wrz 2022, 00:35
jest coś takiego jak hips -można to dostać w firmach reklamowych lub w marketach budowlanych w postaci wszelkiej wielkości tabliczek ,,droga ewakuacyjna , ostrożnie z ogniem itp . grubość od 0,5 0,8 1,0 1,5 ,...
To u mnie nazywa sie chyba styrene. Czy mam racje?
Re: KP400 - Pilot 20
: 12 wrz 2022, 19:06
autor: Jarek
Pudło akustyczne dla modułu diesla (Conrad)
Re: KP400 - Pilot 20
: 02 paź 2022, 23:17
autor: Jarek
Czy wiecie może ? Jak fachowo nazywa się taka listwa na pokładzie ? Rozumiem, że służy to do zabezpieczenia gdyby coś upadło na pokład, i aby nie było "chlup"
Czy nawet do oparcia się buta w przypadku poślizgu.
Re: KP400 - Pilot 20
: 03 paź 2022, 16:45
autor: ryszardb
To ustojstwo to falszburta i jak napisałeś zabezpiecza przed wypadnięciem
Uff.
Temat który spędzał mi sen - ogarnięty.
Powierzchnia wyprowadzona. Szpachlówka natryskowa nałożona. Jeszcze tylko szlifowanie drobnym papierkiem na mokro i pod lakier.
Posiłkując się filmem instruktażowym z YouTube :
Wydziergalem odbojniki dziobowy i rufowy. 1,5 tygodnia !!!
Zamiast lin na rdzeń użyłem juty oplatając go grubą bawełnianą linką.
Re: KP400 - Pilot 20
: 18 paź 2022, 20:36
autor: Jarek
Re: KP400 - Pilot 20
: 20 paź 2022, 19:43
autor: Jarek
Listwa odbojnicy zamontowana. Wykonano poprzez odpowiednie przycięcie listwy PCV do wykańczania płyt pilśniowych 5mm w meblarstwie.
Jednocześnie stwierdziłem, że nie trafiłem w kolor części podwodnej. Wyszedł trochę za jasny. Bardziej wpada w oranż niż w czerwień ceglastą.
Będę przemalowywal.
Re: KP400 - Pilot 20
: 21 paź 2022, 11:21
autor: Jarek
Z marchewkowego na pomidorowy.
Ten kolor jednak chyba jest lepszy ?
Re: KP400 - Pilot 20
: 26 paź 2022, 00:47
autor: Jarek
Kilka słów o sterze.
W tym modelu chciałem wykonać ster łatwo demontowany. Jest to wymagane, aby był łatwy dostęp do śruby. Chodziło mi też, aby to tak zrobić by nie ingerować w cały układ sterowania w kadłubie: dźwignie, popychacze, serwo.
Oś steru w kadłubie to śruba imbusowa 4mm, a w sterze odpowiedni do jej rozmiaru klucz imbusowy zatopiony w strukturze steru. Na dole zaś kawałek rurki mosiężnej jako gniazdo śruby zabezpieczającej wkręcanej w wysięgnik listwy kilowej.
A tak to wygląda: