[Jaki?] Pierwszy model.

Opis żaglowców, ciekawostki, rejsy i wspominki
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Mistral

[Jaki?] Pierwszy model.

Post autor: Mistral »

Majtek
graphgraph

Kliknij tutaj, aby wysłać do użytkownika Prywatną wiadomość.Kliknij, aby zobaczyć profil tego użytkownika [Jaki?] Pierwszy model. - 2007/09/08 21:14 Witajcie!

Zamierzam rozpocząć swoją przygodę z modelarstwem szkutniczym. Chciałbym abyście doradzili mi jaki model byłby dobry na początek oraz jakie potrzebne byłyby mi narzędzia. Najbardziej podobają mi się jednostki historyczne ( typu amerigo vespucci ). Jeżeli chodzi o finanse to chciałbym zmieścić się na początek w max. 500 zł. Jeśli chodzi zaś o moje możliwości to jestem początkującym ( wcześniej od czasu do czasu sklejałem jakieś modele plastikowe, ale nie było to nic trudnego), ale nie bałbym się podjąć czegoś trudniejszego.

Dziękuję za każdy komentarz.
Awatar użytkownika
Gryf830

O:[Jaki?] Pierwszy model.

Post autor: Gryf830 »

hmmm... ja też zaczynam :)

na początek musisz dorwać jakieś narzędzia do obróbki drewna czyli jakieś pilniki "glaspapier" przyrządy miernicze takie jak linijki suwmiarka czy dokładny kątomierz przydałoby się też cosik docięcia jakiś brzeczszocik lub mikro wyrzynarka:)

Co do modelu to możesz kupić jakiś prosty fabryczny ale jak się zorientujesz to nawet 500zł pokryje w większości sam model.

Na początek w PLIKACH DO POBRANIA poczytaj sobie troszkę o warsztacie co powinieneś jeszcze mieć.

Przede wszystkim STOCZNIA własnoręcznie wykonana pomoże ci prowadzić dalsze prace szkutnicze. W plikach do pobrania znajdziesz plany wykonania stoczni oraz takiego cacuszka jak KARL UND MARIE.

Poszukaj na FORUM relacji chłopaków z jego budowy a też wiele rzeczy Ci sie rozjaśni. Poza tym Wal śmiało z pytaniami do forumowiczów jestem tu do niedawna ale wiem że sa naprawdę w porządeczku :)

Pozrdowionka i niech niepowodzenia Cię nie zniechęcą :)
Piotruś
Awatar użytkownika
rczarnec

Post autor: rczarnec »