Oto jakiego maila otrzymałem:
"mam proźbe mianowicie jestem nowicjuszem i chciałbym byscie stworzyli dział na forum dla poczatkujacych porady i inne oraz byscie w słowniczku podali najprostrze żeczy np gretting itp z góry dzieki"
Pytam zatem, czy istnieje potrzeba sworzenia forum dla początkujących?
Każda opinia cenna.
Pozdrawiam,
Radek.
Propozycja
- radek
- Lokalizacja: {"name":"Warszawa","desc":"Warszawa,wojew\u00f3dztwo mazowieckie,Polska,pl","lat":"52.2319581","lng":"21.0067249&quo
- Kontakt:
Propozycja
Radosław Kubera
Koga Portal
Koga Portal
- Zbyszek
tworzenie działu dla nowicjuszy
Myślę że nie ma takiej potrzeby, aby po tworzyć oddzielny dział. Też dopiero zacząłem się bawić w modele żaglowców ale uwagi które są już na tej stronie, ewentualne podpowiedzi wystarczają.
Pozdrawiam!!!
- RomekS
- Lokalizacja: {"name":"Polska Toru\u0144","desc":"","lat":"","lng":""}
Re: Propozycja
Mysle dokladnie tak samo jak Zbyszek .. :laugh::
- daszka
prawdę mówiąc nie wiem jak się ustosunkować do tej propozycji, ale wiem jedno piszmy po Polsku :lol: te błędy są kompromitujące...
przychylnam się jednak do wcześniejszych postów Kolegów, a związane jest to z tym, że śledząc relacje z budowy poszczególnych modeli każdy nowicjusz może się wszystkiego nauczyć (sama jestem bardzo, bardzo początkująca i wiem że prościej jest przedstawić temat problemu i razem z wami go rozwiązać).
Pozdrawiam
Daszka :laugh::
przychylnam się jednak do wcześniejszych postów Kolegów, a związane jest to z tym, że śledząc relacje z budowy poszczególnych modeli każdy nowicjusz może się wszystkiego nauczyć (sama jestem bardzo, bardzo początkująca i wiem że prościej jest przedstawić temat problemu i razem z wami go rozwiązać).
Pozdrawiam
Daszka :laugh::
- radek
- Lokalizacja: {"name":"Warszawa","desc":"Warszawa,wojew\u00f3dztwo mazowieckie,Polska,pl","lat":"52.2319581","lng":"21.0067249&quo
- Kontakt: