Pytanie w sprawie interpretacji palnów S/Y Opty

W tym miejscu potykamy się o projektowanie modeli żaglowców - i te na kartce i te tworzone komputerowo
ODPOWIEDZ
Mayo
Posty: 9
Rejestracja: 04 gru 2010, 21:56

Pytanie w sprawie interpretacji palnów S/Y Opty

Post autor: Mayo »

Witam
Podczas budowy S/Y Opty natrafiłem na element którego zwyczajnie w świece nie rozumiem. Jestem obecnie na etapie budowy omasztowania do "mojego" Opty i nie wiem jak mam interpretować ten element który zaznaczyłem na czerwono. Może któryś z kolegów udzieli mi w miarę prostej odpowiedzi gdyż małe mam doświadczenie w szkutnictwie.

Pozdrawiam
Mayo
Obrazek
Dziadek
Posty: 339
Rejestracja: 04 gru 2010, 21:55

O:Pytanie w sprawie interpretacji palnów S/Y Opty

Post autor: Dziadek »

Można by to nazwać prowadnicą rogu szotowego foka, albowiem ten nie posiadał bomu .To tak jakby w sumie rodzaj bomu.
Pozdrawiam dziadek
Wietrzny Bosman
Awatar użytkownika
Hadżi
Posty: 471
Rejestracja: 04 gru 2010, 21:55
Lokalizacja: {"name":"Polska k\/Olkusza","desc":"","lat":"","lng":""}

O:Pytanie w sprawie interpretacji palnów S/Y Opty

Post autor: Hadżi »

Witam!

To jest właśnie bom foka, a nie prowadnica.
Poniżej rysunek tego elementu w powiększeniu.
Obrazek

Pozdrawiam

"Hadżi"
Na pochylni strajk zakończony: ok. podwod. SIEWIERJANKA, budowa wznowiona.
Nie ma rzeczy niemożliwych, są trudne lub b.trudne.
Myślenie nie boli. Gdyby głupota bolała to nie jeden z bólu by wył.
Mayo
Posty: 9
Rejestracja: 04 gru 2010, 21:56

O:Pytanie w sprawie interpretacji palnów S/Y Opty

Post autor: Mayo »

Dziękuje z góry za wyjaśnienie wszelkich niejasności
Pozdrawiam
Mayo
ODPOWIEDZ