Modyfikacje napędów. Był zwiększony otwór wylotowy a zasłona hamulcowsteczny nie zmieniona i nie działała. Zrobiłem nowe, większe i w lepszym kształcie. Przełożyłem też popychacze. Poprawiłem działanie lewego napędu.
Stopniowo jest coraz lepiej. Na wstecznym ładnie manewruje. Lewy napęd do poprawki, wydaje się mniej skuteczny i stracił osiowość. Stąd ten hałas i rezonans z luźnym pokładem. Film ze stacjonarnej kamery https://www.youtube.com/watch?v=U4DySQkRvbk
https://www.youtube.com/watch?v=_htX-hvrR7k Kolejna relacja z dzisiejszego pływania Raptora. D... nie urywa ale jak na redukcyjny szybkość ma wystarczającą i jak na średnicę wirnika 19,5mm. Jeszcze małe poprawki. Chyba przestawię wylot prawego napędu trochę w dół. Wali za bardzo nad wodę. Jak widać na filmie skutecznie hamuje z obrotem w lewo, wymaga wycentrowania. Wsteczny OK. Pozostaje przykleić kolejne elementy i dokończyć malowanie.
Trafiłem na rurki mosiężne 2,0 Są lżejsze od pręta 2,0 W związku z tym czeka mnie zrobienie nowych relingów. W obecnej wersji pręta model jest za ciężki.
Rurki mosiężne to występują do grubości circa 0.3 mm . Rurki stalowe też do 0.3 tyla, że w małych kawałkach (igły lekarskie). Poza tym w niektórych sklepach modelarskich występują też rurki aluminiowe. Przy tych ostatnich jest kłopot z lutowaniem, ale też się da. Jest jeszcze taki adres internetowy z ... http://www.skrzynia-skarbow.com/pl/c/Dr ... oduct_list