Witam wszystkich użytkowników forum.
Mam na imię Grzegorz i od kilku lat mieszkam w Tarnowskich Górach. Modelarz ze mnie żaden taki powiedzmy początkujący amator. Ponieważ z zawodu jestem mechanikiem samochodowym to nikogo ni zdziwi że jestem miłośnikiem motoryzacji a w szczególności marki VW Golf. Uwielbiam majsterkować głównie przy aucie ale też przy innych rzeczach.
W moim życiu skleciłem kilkanaście modeli samolotów z zestawów plastikowych i to ładnych kilka lat wstecz, więc sami widzicie że nie jestem żadnym "wielkim" modelarzem.. chciałbym się pochwalić moimi modelami lecz, no cóż moja mała córeczka 5 lat temu przeprowadziła serie krasztestów na moich modelach (na 10 minut była sama w pokoju :() więc nie przetrtwał żaden egzemplarz.
Ale do rzeczy.... już w dzieciństwie podjąłem wtedy jeszcze z ojcem próbę zrobienia modelu HMS Victoria z kartonowego modelu MM, próba zakonczyła się fiaskiem, nie pamiętam z jakiego powodu. od kilku miesięcy chodzi mi szalony pomysł po głowie by zrobić ten model raz jeszcze tym razem doprowadzić go do końca ! Córka już wyrosła z wieku destrukcyjnego więc moge cosik takiego zrobić. Lecz.... brak mi doświadczenia modelarza takiego jak prezentują na tym forum niektórzy użytkownicy. Cierpliwości mam zapas, zamiłowanie do majsterkowania i chęci też. Więc .....
Salut !!!
-
O:Salut !!!
A zapomniałem dodać iż chce go zrobić z drewna :)
- mirek
Witaj na pokładzie
No plan ambitny a tak się składa , że jeden z kolegów właśnie robi na forum kartonowego Victory , więc będziesz mógł sie podpytać i coś nie coś podejrzeć ;)
Jeżeli mogę polecić to skorzystaj z tych planów
http://arch.navalis.pl/product_info.php/cPath/166_178/products_id/3010
Przejrzyj zatem dział kartonowo - fornirowy i do roboty ;)
No plan ambitny a tak się składa , że jeden z kolegów właśnie robi na forum kartonowego Victory , więc będziesz mógł sie podpytać i coś nie coś podejrzeć ;)
Jeżeli mogę polecić to skorzystaj z tych planów