Poszukiwania
- robin
Poszukiwania
Jak juz wczesniej oznajmiałwem jestem majtkiem :P na tym forum jak i w szkutnictwie.Nie wiem czy miałem to zamiescic na dziale ogłoszeń czy gdzie ale zamiszcze wpis tutaj.Z racji ze jestem początkującym poszukuje jakichs planów szalup ratunkowych.Pomyślałem ze tak mógłbym zacząć moja przygode ze szkutnictwem.Jak by była osoba która posiada takie plany prosiłbym o kontakt.Pozdrawiam wszystkich.
Pozdrawiam Michał
- RomekS
- Lokalizacja: {"name":"Polska Toru\u0144","desc":"","lat":"","lng":""}
O:Poszukiwania
robin napisał:
Tak to raczej nie zaczniesz.
Budowa szalupy nie jest wcale łatwa, a już z zeskanowanych, zdobycznych planów praktycznie niemożliwa. Spróbuj może waloryzować jakiegoś Shipyarda.
Mieszkasz w Łodzi……. Na pewno pomoc jest możliwa ale nie pisz „poszukuję jakiś planów” …..bo brzmi to mniej więcej:
„Jakiś gościu poszukuje jakiś, pewnie darmowych planów, ciekawe do czego?”
Spójrz również na odpowiedź, którą dał Robert.
ROBERT napisał:
Tu masz jakąś szalupę z K&M. Opis na Forum...Zresztą plany też...

.…..Z racji ze jestem początkującym poszukuje jakichś planów szalup ratunkowych. Pomyślałem ze tak mógłbym zacząć moja przygodę ze szkutnictwem…..
Tak to raczej nie zaczniesz.
Budowa szalupy nie jest wcale łatwa, a już z zeskanowanych, zdobycznych planów praktycznie niemożliwa. Spróbuj może waloryzować jakiegoś Shipyarda.
Mieszkasz w Łodzi……. Na pewno pomoc jest możliwa ale nie pisz „poszukuję jakiś planów” …..bo brzmi to mniej więcej:
„Jakiś gościu poszukuje jakiś, pewnie darmowych planów, ciekawe do czego?”
Spójrz również na odpowiedź, którą dał Robert.
ROBERT napisał:
.
1. Na dobry początek dla rozruszania rączek proponuję dżonkę. Model prosty i dość szybko go się wykonuje.
2. K&M to ładny i bardzo dobrze opisany model…. Na początek pokaż zdjęcia stoczni może masz jakieś ciekawe rozwiązania, a jak nie to koledzy podpowiedzą co należy zmienić.