Witam wszystkich Kogowiczów :) MAm na imie Tomek lat 17 tak wiec nadal sie edukuje. Jestem początkującym modelarzem .Moim hobby stało sie to tak z 2 latat temu . Postanowiłem wtedy wykonac Dżonke prace szły w bardzo wolnym tępie skączyłem ją dopiero po roku dłubaniny. Niestety fotek jej nie mam ponieważ zaraz po skączeniu jej w mojej szkole był oragnizowany festyn charytatywny dla dzieci niepełnosprawnych postanowiłem ja wystawic na aukcje i wten sposób pomóc tym dziecią- swoim rówieśniką. Nie bedę sie rozpisywał za ile mój model zostawł wylicytowany na tym owym festynie bo nie o to tu chodzi jednak kwota mnie ta zatysfakcjonowała(biorąc pod uwage owy model) i w całosci przekazałem ją potrzebującym:) Byłem zadowolony że poprzez swoje hobby wręcz przypadkiem pomogłem innym. Teraz jednak postanawiam zajac sie kolejnymi modelami o wyższej skali trudnosci. Niestety odrazu musze powiedziec ze owe modele bede robił w strasznie slimaczym tępie ( m.in przez nauke ) Moim zdaniem jednak nie szybkośc a dokładnosc i perfekcja sie tu liczy i postaram sie do niej dązyć i mysle ze wy Kogowicze mi w tym pomożecie:) Chcialbym zadac kilka pytań wam bardziej doświadczonym oto one:
1. Jaki model powinienem teraz wybrać ??
2. Narzedzia potrzebne na początek
3. Gdzie moge nabyc Fornir (listewki wiem ze w sklepie Kogowym) jednak chodiz mi dokładnie o fornir.
Z góry dziekuje za odpowiedzi:)
Witam(Materiały)
- space85
- Lokalizacja: {"name":" Cz\u0119stochowa","desc":"","lat":"","lng":""}
O:Witam(Materiały)