Witam koleżankę i kolegów

Witaj nowy kadecie. Wszyscy użytkownicy Kogi Cię serdecznie witają. Cieszymy, że do nas zawitałaś/eś, jednak prosimy o przedstawienie się w kilku słowach.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
stach5

Witam koleżankę i kolegów

Post autor: stach5 »

Witam :)
na forum jestem już od jakiegoś czasu i dopiero teraz uświadomiłem sobie że tak naprawdę to ja się porządnie nie przedstawiłem bardzo przepraszam :x
nazywam się Stanisław Stokłosa i modelarstwem szkutniczym zajmuję się od jesieni ubiegłego roku (po przejściu na emeryturę), tak że widzicie że jestem bardzo bardzo początkującym i mało doświadczonym modelarzem :(
większość swojego życia poświęciłem sportom ekstremalnym(lotnie i motolotnie)aż zdrowie odmówiło posłuszeństwa :(
jednak w życiu trzeba coś robić i tak rozpoczęła się moja przygoda z żeglarstwem i modelarstwem
na pierwszy model wybrałem sobie szkuner America,którego początki budowy pokazałem na PWM
uf ale się rozpisałem :)
więc jeszcze króciutko
mój ostatni post dotyczył narzędzi dla modelarzy więc rownolegle z budową modelu kompletuję sobie park narzędziowy :laugh::
myślę że dzięki wam i waszej konstruktywnej krytyce czegoś się nauczę :)

na warsztacie oczywiście szkuner i piła tarczowa w projekcie kombajn szlifierski

pozdrawiam Stanisław Stokłosa
PS.poniżej mój pomysł na precyzyjną wiertarko frezarkę górno wrzecionową

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
RomekS
Lokalizacja: {"name":"Polska Toru\u0144","desc":"","lat":"","lng":""}

Re: Witam koleżankę i kolegów

Post autor: RomekS »

Stachu, narzedzia to cos co lubie najbardziej.
Te powyzej zaparly mi dech.....
Moglbys opisac jak je budowales.
Tez mam taka szlifierke ale lezy w kacie, bo szczerze mowiac nie wiem jak sie nia poslugiwac :ohmy:
Probowalem szlifowania "z reki" ale do precyzynych moja reka nie nalezy i zrobila wiecej szkod niz pozytku.
Tak ze walizeczka z walkiem gietkim lezy sobie pod stolem i prawie jej nie uzywam.....