PROSZE O POMOC

To co nie pasuje do żadnego z forów
Radzio885

PROSZE O POMOC

Post autor: Radzio885 »

Witam!
Jestem studentem III roku inzynierii materialowej na Politechnice Poznanskiej i mam do zrobienia projekt zwiazany z doborem materialu na brzeszczot do metalu. Musze zdobyc wiadomosci na temat tego na jakie obiazenia jest narazony brzeszczot, w jakich tem moze pracowac itp. przede wszystki jaki tu material dobrac.

Kazda pomoc bedzie mi napewno przydatna.

Z gory dziekuje
Awatar użytkownika
Budrys

O:PROSZE O POMOC

Post autor: Budrys »

Radzio885 napisał:
. . . Jestem studentem III roku inzynierii materialowej na Politechnice Poznanskiej . . . . Musze zdobyc wiadomosci na temat tego na jakie obiazenia jest narazony brzeszczot, w jakich tem moze pracowac itp. przede wszystki jaki tu material dobrac.

Właściwy!
Student III roku wie już gdzie jest biblioteka wydziałowa lub uczelniana! Ja wiedziałem to już na I (pierwszym) roku. Nie wspomnę już o zasadach pisowni! :huh:
Wiadomości należy poszukiwać we właściwym miejscu. Może w podręcznikach, może na forum mechanicznym a może w Wikipedii?
Powodzenia w dalszych studiach!;)
Pozdrawiam
Wojciech [Budrys]
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
"Where there is a will there is a way"
Radzio885

Budrys napisał:
Radzio885 napisał:
. . . Jestem studentem III roku inzynierii materialowej na Politechnice Poznanskiej . . . . Musze zdobyc wiadomosci na temat tego na jakie obiazenia jest narazony brzeszczot, w jakich tem moze pracowac itp. przede wszystki jaki tu material dobrac.

Właściwy!
Student III roku wie już gdzie jest biblioteka wydziałowa lub uczelniana! Ja wiedziałem to już na I (pierwszym) roku. Nie wspomnę już o zasadach pisowni! :huh:
Wiadomości należy poszukiwać we właściwym miejscu. Może w podręcznikach, może na forum mechanicznym a może w Wikipedii?
Powodzenia w dalszych studiach!;)