Free!Ship, jak to ugryźć ;)
- Zbyszek
- Posty: 997
- Rejestracja: 04 gru 2010, 21:55
Odp:Free!Ship, jak to ugryźć ;)
Jarek ten zrzut jest już po korektach, że tak powiem gotowiec do druku. Wymiary dopasowane.
Pozdrawiam!!!
- jerry_bee
- Posty: 922
- Rejestracja: 04 gru 2010, 21:55
Odp:Free!Ship, jak to ugryźć ;)
ja też nie mówię, że masz coś poprawiać - po prostu zobacz i porównaj na ile plany są dokładne ;)
niestety, dawno nie dłubałem w temacie i zdązyłem co nieco pozapominać. Zbyszek, może byś w skrócie opisał jak zrobiłeś model? może odkryłeś jakieś nowe sztuczki? no i zdradź tajemnicę, kiedy zaczynasz budowę Speedy ;).
moje rysunki do K&M leżą i kwiczą, przepraszam wszystkich zainteresowanych, poleży jeszcze może z tydzień.
niestety, dawno nie dłubałem w temacie i zdązyłem co nieco pozapominać. Zbyszek, może byś w skrócie opisał jak zrobiłeś model? może odkryłeś jakieś nowe sztuczki? no i zdradź tajemnicę, kiedy zaczynasz budowę Speedy ;).
moje rysunki do K&M leżą i kwiczą, przepraszam wszystkich zainteresowanych, poleży jeszcze może z tydzień.
--------------------------
pozdrawiam, jerry_bee
pozdrawiam, jerry_bee
- Zbyszek
- Posty: 997
- Rejestracja: 04 gru 2010, 21:55
Odp:Free!Ship, jak to ugryźć ;)
Jarek narazie to muszę skończyć K&M oraz Mayflower która leży w szafie. A z FreeShip to raczej nic nowego nie wymyśliłem więc nie ma za bardzo się czym dzielić. Wstawiam fotki z wodnicami i wręgami , wręgi ustawione co 60 cm a wodnice co 50 cm według oczywiście wymiarów orginału.



Pozdrawiam!!!
- Zbyszek
- Posty: 997
- Rejestracja: 04 gru 2010, 21:55
Free!Ship, jak to ugryźć ;)
A oto zrzut z ekranu jak można modelować.
Można się pobawić w maszty i nadburcia.
Wadą tego programiku jest to że wykonuję się wszystko symetrycznie, nie można np. bukszprytu umieści z jednej strony kila bo wychodzą 2.

Można się pobawić w maszty i nadburcia.
Wadą tego programiku jest to że wykonuję się wszystko symetrycznie, nie można np. bukszprytu umieści z jednej strony kila bo wychodzą 2.


Pozdrawiam!!!
- stach5
- Posty: 47
- Rejestracja: 04 gru 2010, 21:55
Odp:Free!Ship, jak to ugryźć ;)
Witam:)
też prubuję z tym programem i w związku z tym mam pytanie gdzie znaleźć w menu parametr określający wysokość lini wodnej
pozdrawiam
stach5 Stanisław Stokłosa
też prubuję z tym programem i w związku z tym mam pytanie gdzie znaleźć w menu parametr określający wysokość lini wodnej
pozdrawiam
stach5 Stanisław Stokłosa
- Zbyszek
- Posty: 997
- Rejestracja: 04 gru 2010, 21:55
Odp:Free!Ship, jak to ugryźć ;)
Odpowiadając na twoje pytanie, podajesz w Paramterach projektu na drugiej zakładce wszystkie dane odnośnie modelu.
Tu masz zrzut

Tu masz zrzut

Pozdrawiam!!!
- Zbyszek
- Posty: 997
- Rejestracja: 04 gru 2010, 21:55
Odp:Free!Ship, jak to ugryźć ;)
Witam, dzisiaj niechcący trafiłem na strone z następcą programu FreeShip, DelftShip
Ściągnołem wersje Free, niestety mój angielski jest nie powiem jaki więc nie powiem czym się różni wersja Free od Profesjonalnej, ceną to napewno.
Jeśli chodzi o wygląd wersji FREE to nie zauważyłem różnic z FreeShipem asz tak wielkich, plik z językiem polskim który urzywałem do FreeShipa pasuje do DelfShipa więc można pracować dalej.

Ściągnołem wersje Free, niestety mój angielski jest nie powiem jaki więc nie powiem czym się różni wersja Free od Profesjonalnej, ceną to napewno.
Jeśli chodzi o wygląd wersji FREE to nie zauważyłem różnic z FreeShipem asz tak wielkich, plik z językiem polskim który urzywałem do FreeShipa pasuje do DelfShipa więc można pracować dalej.

Pozdrawiam!!!
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 04 gru 2010, 21:56
O:Free!Ship, jak to ugryźć ;)
Witam i mam pytanie. Jak w programie Delftship zrobić tak, żeby nastąpiło załamanie w punkcie na krzywych ? załączam rysunek, chciałbym mieć linie B a nie A. Dzięki za odpowiedż. Pozdrawiam


- Zbyszek
- Posty: 997
- Rejestracja: 04 gru 2010, 21:55
O:Free!Ship, jak to ugryźć ;)
Nie wiem czy cię dobrze zrozumiałem ale chcesz osiągnąć wręg która będzie miała ostre kąty. Jeśli tak to przy modelowaniu kadłuba w punktach gdzie mają być załamania musisz zaznaczyć przy edycji punktu pozycje "Corner" czyli róg i będziesz miał ostre przejście. Wstawiam dwa zrzuty z ekranu które powinny wszystko wyjaśnić.



Pozdrawiam!!!
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 04 gru 2010, 21:56
O:Free!Ship, jak to ugryźć ;)
Właśnie dokładnie o to chodziło. Serdeczne dzięki. Pozdrawiam