Witam. Z góry przeprzszam że w tym miejscu występuje mój pierwszy post , więc troche o sobie . Imię Stanisław Nazwisko Stawiarski lat 42 . od samego początku obserwuje budowę Cleopatry przez p.Sławka
Z dnia na dzień czekam na wiadomość na temat postępów z jednego powodu sam próbuje popełnić to samo tylko że nie wychodzi 3 kadłluby i 6 pokładów do smietnika . Ale nie o tym panie Sławku codziennie przeglądam plany SHIPYARDU i stąd pytanie czy na górnym pokładzie nie brakuje jednego gretingu i schodni ?? . I druga sprawa do BIEGLEJSZEGO W SZTUCE w jaki cudowny sposób , powtarzalnie pociąć fornic
idealnie pod kątem prostym , pytanie może śmieszne ale mi sprawia DUUUUżE kłopoty :lol: :lol: :lol:
z poważaniem i niecierpliwie czekam na więcej
HMS Cleopatra
- golasz
- Posty: 154
- Rejestracja: 04 gru 2010, 21:55
Odp:HMS Cleopatra
Witaj Stan na pokładzie :)
Romek i Mirek opisali metody cięcia forniru
Metoda Mirka
Metoda Romka
Pozdrawiam
Romek i Mirek opisali metody cięcia forniru
Metoda Mirka
Metoda Romka
Pozdrawiam
[url=mailto:golasz4@wp.pl]golasz4@wp.pl[/url]
- Slawek Kromer
- Posty: 962
- Rejestracja: 04 gru 2010, 21:55
Odp:HMS Cleopatra
witam:) :) :)
jestem trochę zaskoczony dlaczego oglądając relacje a mając problemy ze swoim modelem nie są zadawane pytania Czy trzeba popełniać błędy -wystarczy pokazać problem a ktoś napewno udzieli pomocy
Odnośnie modelu-zgadza się że jest brak gretingu i schodów brakuje jeszcze pare innych drobiazgów na pokładzie i samym kadłubie wszystkie będą w odpowiednim czasie
co do cięcia forniru to tnę frezem podobnie jak Mirek
pozdrawiam sławek
ps. Jeśli oglądający macie jakiekolwiek pytania odnośnie budowy modeli(nie chodzi tylko o Cleopatre)to śmiało pytajcie a napewno uzyskacie pomoc od uczestników KOGI
jestem trochę zaskoczony dlaczego oglądając relacje a mając problemy ze swoim modelem nie są zadawane pytania Czy trzeba popełniać błędy -wystarczy pokazać problem a ktoś napewno udzieli pomocy
Odnośnie modelu-zgadza się że jest brak gretingu i schodów brakuje jeszcze pare innych drobiazgów na pokładzie i samym kadłubie wszystkie będą w odpowiednim czasie
co do cięcia forniru to tnę frezem podobnie jak Mirek
pozdrawiam sławek
ps. Jeśli oglądający macie jakiekolwiek pytania odnośnie budowy modeli(nie chodzi tylko o Cleopatre)to śmiało pytajcie a napewno uzyskacie pomoc od uczestników KOGI
- Slawek Kromer
- Posty: 962
- Rejestracja: 04 gru 2010, 21:55
O:Odp:HMS Cleopatra
witam:) :) :)
po długiej nieobecności coś drgneło
byle do przodu
po długiej nieobecności coś drgneło

byle do przodu
- RomekS
- Posty: 3211
- Rejestracja: 04 gru 2010, 21:55
- Lokalizacja: {"name":"Polska Toru\u0144","desc":"","lat":"","lng":""}
O:Odp:HMS Cleopatra
To Zlot w Tczewie podziałał mobilizująco.
I bardzo dobrze...
Sądzę po sobie bo też siedzę nad armatkami do Niny.
I bardzo dobrze...
Sądzę po sobie bo też siedzę nad armatkami do Niny.
- Slawek Kromer
- Posty: 962
- Rejestracja: 04 gru 2010, 21:55
O:Odp:HMS Cleopatra
Romku to nie zlot to odpoczynek po nerwówce



- Slawek Kromer
- Posty: 962
- Rejestracja: 04 gru 2010, 21:55
O:Odp:HMS Cleopatra
witam:) :) :)
pajęczyne zaczyna być widać
teraz czas na wyblinke
pozdrawiam sławek
pajęczyne zaczyna być widać



teraz czas na wyblinke
pozdrawiam sławek
- Slawek Kromer
- Posty: 962
- Rejestracja: 04 gru 2010, 21:55
O:Odp:HMS Cleopatra
witam:) :) :)
pierwsze koty za płoty
czas na piętro
pozdrawiam sławek
pierwsze koty za płoty




czas na piętro
pozdrawiam sławek
- Budrys
- Posty: 577
- Rejestracja: 04 gru 2010, 21:55
O:Odp:HMS Cleopatra
Witam.
Z wielką uwagą oglądałem zdjęcia modelu a szczególnie olinowanie. Jestem na etapie pogłębiania i porządkowania swojej wiedzy nt zasad i reguł stosowanych w szkutnictwie. Stąd moje zainteresowanie wiązaniem dolnych końcówek want do górnych jufersów talrepu a dokłdniej ich orientacji względem dziobu i rufy na obu burtach. Na Twoich zdjęciach widać (jeśli dobrze dostrzegłem?), że na obu są ustawione w kierunku rufy. Na jednej ze stron internetowych znalazłem informację o zasadzie ich wzajemnie przeciwstawnego ustawienia. Czy możesz powiedzieć coś bliżej na ten temat?
Z wielką uwagą oglądałem zdjęcia modelu a szczególnie olinowanie. Jestem na etapie pogłębiania i porządkowania swojej wiedzy nt zasad i reguł stosowanych w szkutnictwie. Stąd moje zainteresowanie wiązaniem dolnych końcówek want do górnych jufersów talrepu a dokłdniej ich orientacji względem dziobu i rufy na obu burtach. Na Twoich zdjęciach widać (jeśli dobrze dostrzegłem?), że na obu są ustawione w kierunku rufy. Na jednej ze stron internetowych znalazłem informację o zasadzie ich wzajemnie przeciwstawnego ustawienia. Czy możesz powiedzieć coś bliżej na ten temat?
Pozdrawiam
Wojciech [Budrys]
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
"Where there is a will there is a way"
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Wojciech [Budrys]
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
"Where there is a will there is a way"
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- maciejza
- Posty: 512
- Rejestracja: 04 gru 2010, 21:55
O:Odp:HMS Cleopatra
Budrys napisał:
...
czyz nie o tym byla dyskusja adama i ryszarda?
http://koga.net.pl/component/option,com_joomlaboard/Itemid,293/func,view/id,16031/catid,7/limit,6/limitstart,414/
ehh, gdyby nie oliniwanie zycie byloby znacznie prostsze :)
...
Na jednej ze stron internetowych znalazłem informację o zasadzie ich wzajemnie przeciwstawnego ustawienia.
czyz nie o tym byla dyskusja adama i ryszarda?
http://koga.net.pl/component/option,com_joomlaboard/Itemid,293/func,view/id,16031/catid,7/limit,6/limitstart,414/
ehh, gdyby nie oliniwanie zycie byloby znacznie prostsze :)