Witaj nowy kadecie. Wszyscy użytkownicy Kogi Cię serdecznie witają. Cieszymy, że do nas zawitałaś/eś, jednak prosimy o przedstawienie się w kilku słowach.
Witam Serdecznie całą społeczność forum. Mam na imię Tomasz, mieszkam w Łodzi i mam 18 lat..tematyka modelarstwa nie jest mi całkowicie obca ponieważ kilka razy "próbowałem" swoich sił w budowaniu modeli plastikowych...próbowałem swoich sił, ponieważ jak do tej pory uważam modele plastikowe nie mają w sobie "tego czegoś" co posiadają modele wykonywane z drewna(chodzi tutaj w głównej mierze o realizm). Jak by tego nie ujmować, jestem osobą początkującą która szuka pomocy i fachowych rad, a jestem pewien że na tym forum takowe otrzymam. Jak na razie jestem na etapie zdobywania informacji i czytania wszystkiego na temat Modelarstwa Szkutniczego co wpadnie mi w oczy. Na razie nie planuję budowy modelu a tylko kompletowanie narzędzi, cennych informacji, wiedzy ogólnej na temat tej dziedziny modelarstwa oraz innych ważnych rzeczy które potrzebne będą w moim "Warsztacie". Osobne pytanie kieruję tutaj do modelarzy z Łodzi...czy byłaby może chętna osoba która udzieliłaby kilku podstawowych lekcji, oraz cennych informacji takiej osobie jak ja(oczywiście odpłatnie). Dziękuję za powitanie i Pozdrawiam Gorąco!!!
proponuję, zacząć jednak jakikolwiek model, nawet trywialny (już widzę co inni napiszą.... dzonka? ) będziesz mógł od razu patrzeć co ci jest potrzebne żeby zrobić to czy tamto, robienie najpierw całego warsztatu jest jak dla mnie bezcelowe, bo i tak nigdy nie będziesz miał całego warsztatu, zawsze pojawi się coś nietypowego nad czym od początku trzeba będzie pomyśleć jak zrobić, po drugie takie maszynki zrobione i nie użyte moga się potem okazać nieprzydatne. No i jeszcze stracisz cały power na robienie warsztatu a na model ci zbraknie.