tiaaa
ja tam chyba mam takie wrażenie tylko, że dolne stopnie opadają do wody :whistle: kiedy górne mają podniesiony rant w górę
chyba
tak to widać na tym foto
Był wolny piątek, pogoda fatalna, pojeździłem trochę modelem 1:1, złapał mnie deszcz, wróciłem i zacząłem linki... Przed chwilą skończyłem.
a u mnie Romek wszystko o 180st. obrócone oprócz wolnego piątku;) Czy przy tym "włazie" na burcie robisz jakieś "esy-floresy"? To znaczy można by było coś (jeśli było) zaostrzonym bambusem maczanym w złotolu "narysować".
Romek, tak mi gdzieś dzwoni (chociaż nie wiem co i gdzie), że wiązanie talrepów zależało od burty - inaczej na port-burcie, inaczej na ster-burcie. ale głowy nie dam...
Też gdzieś o tym czytałem.
Niemniej jedna burta na pewno jest dobra.
Przy okazji, jak zrobiłem schodki z forniru.
Próbowałem frezowania, ale przy tej wielkości nie potrafiłem sobie poradzić.
Skleiłem więc dwa paski na podstawę schodka i dokleiłem do większej
góry schodka. Na fotkach szczegóły "operacji".
Po sklejeniu trzeba "sfazować" krawędzie.
O różnym wiązaniu talrepów w zależności od burty, pisali koledzy w wątku HMS Endeavour Jamesa Cooka 1769 - 2007/09/02 21:55
Tam tez powinien być poglądowy rysunek.